ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני יום

קבוצת יזמות, פיתוח וניהול נדל"ן שהינה זרוע השקעות של חברה אמריקאית הפועלת בישראל( family office ) מחפשת לשלב מנהל/ת שיווק ונכסים לריכוז העבודה בנכסים השונים של החברה בבאר שבע.
החברה מציעה נכסים להשכרה ברמה גבוהה למגזר המסחרי והפרטי. החברה דוגלת בשירות לקוחות מקצועי ואדיב וכן שירותי אחזקה וניהול מתקדמים.
אחריות על ניהול השיווק של הדירות להשכרה בהתאם לערוצי השיווק שיקבעו.
ניהול וטיפול בשוכרים/ ות פוטנציאליים.
ליווי תהליכי מו"מ עד לחתימת החוזה.
ריכוז ומעקב בנושאי ניהול השוטף והתחזוקה של הבניינים המבוצעים על ידי צוות האחזקה.
עדכון נתוני החוזים, שוכרים במערכת ויצירת מעקב שוטף.
הפקת דרישות תשלום וגביה שוטפת של דמי שכירות.
התפקיד דורש עבודה שוטפת מול הגורמים השונים בחברה.
ריכוז נושאים אדמיניסטרטיביים ותפעוליים של החברה, כולל אתר החברה וניהול המשרד.
משרה מלאה ,

ניסיון בשיווק נכסים – יתרון.
תואר ראשון בתחום תיירות/ משאבי אנוש / מנהל עסקים.
שליטה והפעלת יישומי OFFICE (אקסל, WORD, PPT) - חובה
יכולת עבודה עצמאית בצורה שיטתית ויעילה, שירותיות, אחריות ויחסי אנוש טובים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
מיקום המשרה ומגורים: באר שבע

לפני יום

לחברת "מתקתקות" - שירותי ניהול משרד מרחוק למנהלים וחברות מובילות בישראל - דרוש/ה מנהל/ת משרד.
התפקיד כולל: ניהול מספר יומנים מורכבים, אחריות על תאום נסיעות לחו"ל, לוח זמנים, טיסות ובתי מלון. עריכת מכתבים, מסמכים ומצגות. טיפול ומעקב אחר הזמנות וחשבוניות, ניהול שוטף של המשרד, מענה טלפוני ועוד.
עבודה מהבית במשרה מלאה בימים א'-ה' ומתאימה להורים.

ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
שליטה בתוכנות אופיס - חובה.
אנגלית ברמה גבוה - חובה (עבודה מול לקוחות גלובלים).
נכונות למשרה מלאה.
אחריות, מסירות, יכולת עבודה עצמאית ותחת ריבוי משימות.
שירותיות, יכולת סדר וארגון, יחסי אנוש מעולים.
יכולת תיעדוף משימות ומעקב אחר ביצוען.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

לפני יום

לחברה העוסקת בהפקת ארועים בנגב עבור רשויות, ארגונים וחברות, דרוש/ה עוזר/ת הפקה מנוסה.
היקף המשרה- כ 10-15 שעות שבועיות (ייתכן שכמות השעות תהיה גדולה יותר בהתאם לפרוייקט ובהתאם למועד האירוע), בעיקר (אך לא רק) בשעות הבוקר צהריים. התשלום לפי פרוייקט.
בעתיד- מעבר להעסקה במשרה חלקית עד מלאה.

תחומי אחריות:
הובלת פרוייקט/ארוע בשלבי ההכנה, התפעול והסיכום
השתתפות בסיורים מקדימים
קשר שוטף עם רכזת הפרויקטים לגבי צרכים של הפרוייקט והגדרת מפרט לספקים
תכנון משימות, אבני דרך ולוחות זמנים מפורטים של הפרוייקט, ומעקב סטטוס
השתתפות בישיבות וסיורים מקדימים, ותיעוד בכתב של סיכומים עם גורמים שונים
עדכון תקציב הארוע ומעקב שוטף של התקציב יחד עם מנהלת הפרויקט
טיפול ברישוי הארוע
קשר עם גורמי השיווק, יחסי הציבור והפצת פרסומי הארוע
מעקב רישום לארוע
ניהול עובדים זמניים בפרוייקט
הקמה, תפעול ביום האירוע, ופירוק האירוע.
איסוף חשבוניות ספקים ומעקב תשלום מול רכזת הכספים
סיכום והפקת מסקנות בתום הארוע
ייזום הצעות לשיפור הארוע במהלך תכנונו ולאחר סיומו.

- חובה נסיון של לפחות שנתיים בפועל בהפקת ארועים מגוונים ל 500 משתתפים ומעלה, עבור רשויות, ארגונים וחברות
- מגורים בפועל באזור הדרום (עדיפות לבאר-שבע ודרומה)
- רשיון נהיגה ורכב
- יחסי אנוש מצויינים
- יכולת ניסוח מעולה בכתב ובע"פ
- זמינות והתחייבות לשנתיים לפחות
- יכולת הרחבת המשרה בהמשך
- נסיון בעבודה מהבית- יתרון
- רצוי- מחשב נייד

לפני שנים

פקיד/ת וניהול תביעות למוסך+ עבודת מזכירות

*להגשת מועמדות יש ללחוץ על כפתור הגשת המועמדות, ולמלא את הפרטים. אין צורך בקורות חיים למשרה זו. ידע בתוכנות אופיס ותפעול מחשב.

הרשמה לסוכן החכם